SARSHA: Dark pop és improvizatív tánc sötét színekben

2023. december 30. 10:00 - Girlinthemirror_music

SARSHA igazi művészlélek: dalokat ír, énekel, zongorázik, ruhákat tervez, mindemellett pedig saját táncstílus kialakításával tölti mindennapjait. Reggeleit gyakran a táncstúdióban indítja. Január 6-án első saját dalával, az All Over Me-vel érkezik a Három Hollóba, de nem maradunk tánc nélkül sem: improvizatív mozdulatokkal fogja kísérni az elhangzó szerzeményeket. Olvass tovább, hogy megismerd!
img_20231220_141746.jpg

Három szín, ami a leginkább leírja a művészeted: Lila, piros, fekete, mindenképpen a színek sötétebb tónusai.

Az alkotói neved eredete: Kiskorom óta szeretem a Sasha nevet, ezért mindenképpen bele akartam vinni a zenémbe, de sajnos sok ilyen nevű előadót találtam, ezért agyalgattam mi lehet hasonló a Sasha-hoz és találgattam, amikor csak úgy beraktam egy r betűt a névbe és nagyon megtetszett, így lettem Sarsha.

Ekkor fogalmazódott meg benned, hogy te zenélni szeretnél: Egészen kiskoromban. Óvodás korom óta énekelek, de persze csak önmagam szórakoztatása miatt indult, aztán valahogy minden úgy alakult az életemben, hogy egyre többet foglalkoztam a zenével és mindig olyan barátaim lettek, akik ugyanúgy énekeltek vagy zenéltek. Így ez egy folyamat volt nálam és még mindig fogalmazom magamban, hogy mit szeretnék, de az biztos, hogy imádok zenével foglalkozni.

3 kedvenc dalod: Delicate Dream by Shana Halligan, Green by TOKiMONSTA and Andreya Triana, Macskák by Elefánt

Eddigi kedvenc saját megjelenésed: All over me című számom, ami az első különálló dalom.

Ebből az érzelmi világból táplálkozol, amikor dalt írsz: Leginkább a múltbeli tapasztalataimból, de mindig egy mélyebb hangulatot keresek, mint az este hangulata vagy egy érzékibb megközelítést.

Inspirációk: Leginkább breathe. és Tricky előadókból. De mindent, amit tapasztalok végül inspirál egy szövegre vagy dallamra általában, de csak miután feldolgoztam és megértettem magát a tapasztalatot.

Rizs vagy krumpli: Mindenképpen a fokhagymás törtkrumpli.

Izgulsz a koncert miatt? Igen, de amikor ott leszek, akkor csak arra szeretnék koncentrálni, hogy élvezzem.

A fellépés számomra ezt jelenti: Ismerkedés nyitott emberekkel, fejlődés az előadásmódban, hatalmas nagy visszajelzés az élettől, hogy nincs hiába a munkám és energiám.

Innen tudod, ha egy dal kész van, ekkor teszel pontot a végére: Szerintem ezt nem tudja az ember, hanem érzi. Jön egy érzés, hogy na ez az, megvan. 

Január 6-án táncolni fogunk-e vagy elmélyülten hallgatni: Buli hangulattal készülök és azzal, hogy mindenki át tudja érezni önmagát a zene közben. De a cél egy elmélyült táncolás lenne, így ötvözve a kettőt :D.

Te részt veszel-e a merch-ajándékcsomag összeállításában? Ha igen, mit fognak kapni tőled a kiemelt támogatóink? Sajnos nem. Még nem jött meg az ötlet, hogy mit tudnék beletenni, de azért még nincs elvetve az ötlet. :)))

---

SARSHA-t legközelebb a Beats Before Midnight 3. alkalmán hallhatod élőben!

Időpont: 2024. január 6. (szombat), 20:00-tól

Helyszín: Három Holló, Budapest, Piarista köz 1.

MEGHALLGATOM A FELLÉPŐK DALAIT >>

LECSEKKOLOM A FB-ESEMÉNYT >>

DÖNTÖTTEM, MÁR VESZEM IS A JEGYEM A TIXÁN >>

Kövesd SARSHA-t! YouTubeSpotifyInstagram

komment
süti beállítások módosítása