PUZZLS: 870 kilométer út a Három Holló színpadára

2023. december 27. 10:00 - Girlinthemirror_music

PUZZLS vérbeli Beats Before Midnight-tag: egyenesen Berlinből jön, hogy 870 kilométer utat követően csatlakozzon hozzánk a Három Hollóban. Ezúttal már a harmadik alkalommal hallhatjátok vidám, energikus, sokoldalú dalszövegeit és világát, amivel meghódította a Spotify-t, és hamarosan Budapestet is!
puzls.png

Három szín, ami a leginkább leírja a művészeted: Nem tudom, elég-e három, mert eléggé sokszínű, az összes színt mondanám…de ha kell választani, akkor ott a sárga, a rózsaszín és a világoskék… 

Az alkotói neved eredete: Egy YouTube comment inspirálta. Ugye minden social media platformon az a nevem, hogy sstuckonapuzzle, és akkor is, ha más névvel tettem közzé régebb a számokat, valaki egyszer azt írta kommentbe, hogy: „Good job, Puzzles”. Nem voltam 100%-osan megelégedve a régi névvel amúgy sem, és ez egy ilyen lightbulb moment volt, gondoltam „ez az!” Na meg kihagytam az „e” betűt mert már volt egy Puzzles nevű alkotó, úgyhogy Puzzls lettem, de még jobban szeretem, mert rövidebb. 

Ekkor fogalmazódott meg benned, hogy te zenélni szeretnél: Szerintem mindig bennem volt, nincs egy spéci pillanat, amit ki tudnék emelni. Kiskorom óta énekelek, és körbevesz a zene, úgyhogy kb. mindig tudtam.

3 kedvenc dalod:

Ez nagy meglepetés lesz de: Stuck on a puzzle by Alex Turner

Cornerstone by Arctic Monkeys

És jelenleg The Muck by K Flay

Eddigi kedvenc saját megjelenésed: Tavaly felléptem a Minifishingen és az NAGYON jó volt. Imádtam a közönséget és a hangulatot, még mindig mosolygok, mikor rá gondolok.

Ebből az érzelmi világból táplálkozol, amikor dalt írsz: Mindig más. Kezdetben mindig saját érzelmekből indultak a dalok, de mostanában kezdtem koncepció alapján is írni. Persze hogy úgyis nagyon személyes, de van egy keret, amibe be próbálom illeszteni, és így is nagyon szeretem. Nagyon sokszor pedig az instrumentál is ihleti az egészet. Ugye én mindig elkészült alapra dolgozom, kiválasztom azokat, amelyek a legjobban tetszenek, és maga a zene is sokat inspirál. 

Inspirációk:

Zenei:

  • K Flay
  • Benee
  • Twenty one pilots

Téma, minden más:

  • Minden, ami körülöttem történik
  • Könyvek – nagyon sokat olvasok, úgyhogy ez nagy inspiráció
  • Filmek, más dalok, események stb.

Rizs vagy krumpli: Krumpli all the way. Minden formájában. 

Izgulsz a koncert miatt? Még nem.

A fellépés számomra ezt jelenti: Kapcsolat a közönséggel, szórakozás, önkifejezés.

Innen tudod, ha egy dal kész van, ekkor teszel pontot a végére: Amikor már nem tudok semmit hozzáadni és átment az autó teszten :)) Mindig meg szoktam hallgatni a mastert az autóban, leírom, mit kell változtatni, aztán mikor ott is jól hangzik, akkor kész, töltöm fel. 

Január 6-án táncolni fogunk-e vagy elmélyülten hallgatni: Inkább táncolni fogunk szerintem. Nyugisabb dalokat is tervezek, hogy legyen idő pihenni is közben, de inkább a tempósabb dalokat tervezem előadni.

Te részt veszel-e a merch-ajándékcsomag összeállításában? Ha igen, mit fognak kapni tőled a kiemelt támogatóink? Persze! Lesz CD: a 2021-ben megjelent kislemezem; matricák (készítettem újakat csak erre az alkalomra), táskák és lehet valami meglepi is ;)

cd.png---

PUZZLS-t legközelebb a Beats Before Midnight 3. alkalmán hallhatod élőben!

Időpont: 2024. január 6. (szombat), 20:00-tól

Helyszín: Három Holló, Budapest, Piarista köz 1.

MEGHALLGATOM A FELLÉPŐK DALAIT >>

LECSEKKOLOM A FB-ESEMÉNYT >>

DÖNTÖTTEM, MÁR VESZEM IS A JEGYEM A TIXÁN >>

Kövesd PUZZLS-t! TiktokSpotifyInstagram | YouTube

komment
süti beállítások módosítása